06 March 2009

cewek-cewek ku!

elisha cuthbert

di suatu hari yang sgt memenatkan,
ketika itu di bulan ramadhan 2008,
sedang aku menunggu detik berbuka,
aku tak tau nak buat apa,
so,aku tgk movie kat hardisk kawan aku,
dlm hardisk dia ada mcam2 crite,
crite hantu,gaduh2,tembak2,kartun,
mcm2 lagi la.

tapi aku tertarik dgn crite satu ni ;
the girl next door,
name crite ni amat ringkas,
tapi crite ni amatlah best yg teramat,
mcm makan nasikk,
crite psl..,
tkleh crite la korang kne tgk sendiri.
sejak dari tu jgk,aku minat kat awek ni.
sbb dia cute gila,lawa lak tu,
adoyyy cairr aku tgk dia ni.
harap duk jauh je,
kalu tak lame dah aku ajak makan ABC.




samarie armstrong

time aku bosan2 dlu,
aku try tanye gf aku,
dia tgh buat ape,
pastu dia ckp dia tgh tgk cite ;
its a boy girl thing,
pastu aku tgh bosan gila,
aku try tgk trailer crite ni,
rase mcm best pulak crite tu,
kebetulan crite tu ade dlm laptop cousin aku,
aku pon tgk la..

tgk punye tgk,
aku da jatuh cinta pandang pertama kat awek ni,
sejak harituh awek ni asyik bermain di fikiran ku,
akhir kata aku minat la kat awek ni,
so,aku akan try ngorat dia..

amacam maskulin tak aku?
AHAHAHAHAHAHAHA

No comments:

Post a Comment